neděle 7. května 2017

Můj volný den - Street food

Street food

můj den...



Dneska vám napíšu článek o celém mém dnu.
Co jsem všechno snědla, dělala atd.....

Za poslední týden jsem si jídlo konečně zase začala užívat.
Vychutnávám si každé sousto a každou novou chuť.
Objevuji nové věci a každý den je pro mě jiný a nový.

Zní to možná divně ale je to tak.
Každý den si říkám jak je možné, že jsem tohle neznala už před tím.
Proč jsem neochutnala tohle a tamto.
Proto jsem se na akci Street food v Depo2015 moc těšila.
Někdo říká, že to za to nestojí, je tam moc lidí, málo jídla ale i tak jsem to chtěla zkusit.
Rozhodně nelituji a určitě půjdu i na další Street food.
Jela jsem na něj s mojí nejlepší kamarádkou Bohunkou.
Naštěstí cesta utekla rychle a v 10 už bylo auto zaparkované u Depa.
Intuice mi radila připravit malou svačinu aby si i Bohunka na něčem pochutnala.
Nemůže si kvůli zdrav. stavu dovolit moc extravagantní jídelníček.
Připravila jsem jí tedy sendvič se zeleninou a sobě sladký s banánem.




No a víte co? Sendvič přišel Bohunce i mě vhod.
Čekala jsem s ní totiž než nás pustí do Depa a navštívil nás při tom hlad 😁




Teď ale ještě zpět k začátku mého dne.
Ráno jsem se vzbudila v půl 5 a začala si připravovat snídani.
V 5 byla hotová a já si zase užívala každou lžíci.





Po snídani jsem šla na úklid posilovny a pak měla zase čas pro sebe.
Manžel byl v práci a já měla ještě 2 hodiny čas než pojedeme.
Po příchodu domů jsem se osprchovala a namazala kokosovým olejem.
Ta vůně kokosu ve mě vyvolala potřebu něco upéct 😂.
Takže domácí cookies s kokosem.
Recept jsem tvořila od oka a dopadlo to celkem dobře.






K pečení jsem si pustila videa na youtube, která mě teď moc baví.
Co jsem dnes jedla videa od veganů ale i normálně se stravujících lidí.
Objevuji díky nim nový svět a nová jídla.
Informace ke, kterým bych se dostala asi až za dlouho.
Jsem takový malý testovací panáček sama pro sebe.
Dnes předvedu pár jídel co jsem objevila v poslední době při nákupech.
O tom ale až ke konci článku.






Rozhodla  jsem se připravit malé svačiny a těšila se na street food.
Po cca 20 minutách pečení je na světě první várka sušenek.
Využila jsem je k malé svačince a jsou krásně nadýchané a zároveň křupavé.
Příště je ale budu muset trochu víc přisladit. 






Teď už se zase vrátím k Depu a street food.


Street food


Napřed jsem se s Bohunkou prošla po armádních ukázkách.
Jako auta tam byla fakt obrovská a vojáci taky byli fešáci 😎.
Poté jsme šli zjistit, co vše na street foodu vlastně mají.
Bohunce se náhle rozzářila očka a rozběhla sebe za makronkami.
Já osobně jsem váha jako vždy ale tentokrát jsem podlehla.
Pokaždé mě odradila cena na 1 ks / 25 Kč.
Už ale chápu Bohunky vášeň k nim.
Dokonalé spojení krému a makronky samotné.
Úžasná, jemná a lahodná chuť, která vás dostane.
Já jsem si dala citrón, borůvku, slaný karamel, pistácie a po doporučení i levandulovou.
Každá byla jedinečná a dokonale vystihla svůj název.

Další stánek měl smaženého kraba, krevety, závitky a pálivou polévku s kokos. mlékem.
Polévku jsem pouze ochutnala od Bohunky.
Byla chuťově zajímavá ale na mě příliš pálivá.
Kraba, krevetu a závitek jsem si dopřála v kombinaci se skvělou limonádou.




Všechno bylo moc dobré a nejlepší za mě byl závitek s nudličkami a masem.
Jemné krabí maso a kreveta byla taky chuťově vyvážená.
Nejvíce mě potěšilo, že nebylo jídlo nasáklé olejem, i když bylo smažené.

Další stánek, který jsem navštívila byl s dortovými lízátky.
Koupila jsem si jedno lízátko a jednu raw kuličku, která mě nakonec zklamala.
Chuť lízátka byla pro mě zajímavá red velvet, který jsem doposud neměla.




Prošla jsem s Bohunkou celý street food a pokračovala s nákupem.
Stejně jako Bohunka jsem si koupila Paellu s mořskými plody.
Tu jsem si odvezla domů a nakonec jí budu mít k obědu až druhý den.




Další stánek byl Candy store a já konečně ochutnala Reese´s.
To je prostě dokonalost sama, protože kombinace čokolády a araš. másla je skvělá.
Koupila jsem si ještě Zero energetický nápoj a bonbónky.

Stánek s donutky jsem jen vyfotila a šla po kvalitních dezertech.
Za to děkuji hlavně Bohunce a byl to super nápad.





Před odchodem, tedy přišla na řadu úžasná pekárna.
Koupila jsem dva menší zákusky a mini čokoládový bonbonek.
Pro sebe jsem si koupila úžasný desert z odpalovaného těsta a zakysané smetany.
Vážil snad kilo a půl a stál pouze 87 Kč.
Bohunka, která sladké nemusí také neodolala.
Dokonalá a příjemně nasládlá chuť desertu mě dostala do kolen.
Rozdělila jsem si ho na dvě porce, k obědu a k svačině.



Výraz mojí tváře mluví za vše.


Domů jsem přijela v půl dvanácté a čekala až se vrátí manžel z práce.
Hned jsem mu vyprávěla jaké to bylo super a příště pojedeme spolu.
K obědu jsem si dala 1/2 dortíku a relaxovala.
Ve 14 hodin jel miláček na nákup a já sním.
V Lidlu jsem si koupila borůvky, salát a smetanového nanuka v čokoládě.
Ač se mi to zdá nemožné, vůbec mi nechutnal a ani jsem si ho neužila.

Kolem třetí jsem šla na trénink prsa, ramena a triceps.
Trénink mě bavil ale nějak to nebylo ono.
Odjela jsem vše poctivě, jen jsem z toho neměla tak super pocit.





Po tréninku jsem do sebe hodila druhou polovinu dortu a zase relaxovala.
V půl páté mi zavolal taťka a informoval mě, že si mám přijít pro ředkvičky.
Jeli akorát do Penny a tak jsem vzala košíček a šla jim naproti.
Miláček mezi tím odjel do Německa koupit si papíry na rybářskou výpravu.
V Penny naši mi řekli, že budou grilovat a tak jsem si koupila plátek uzené krkovičky.
S rodiči trávím čas moc ráda a grilování bylo skvělým završením dnešního dne.





Samo sebou jsem nezapomněla na svoje oblíbené ředkvičky.
Důležité je mít svůj mini košíček pro hezčí efekt fotky 😀




Pomalu jsem vyrazila domů a těšila se na ochutnání zákusku a makronky.
Doma jsem dala vyprat pračku a asi za hodinu se vrátil i miláček.
Světlý zákusek dostal miláček ale z estetického hlediska musel být na fotce.






Užila jsem si krásný den, plný sluníčka a dobrého jídla.
Nelituji žádného sousta a těším se na další podobné akce.
Konečně jsem pochopila, že život je prostě skvělý a mi se ho musíme užívat.
Nikdy totiž nevíte co se stane druhý den a jestli ještě budete moct dělat to co vás baví.

Odpadla jsem už v půl deváté totálním vyčerpáním.
Víkendy teď využívám hlavně k relaxaci a odpočinku.

Přeji vám krásný den

Věrka

Můžete mě sledovat na instagramu

verasercova

Děkuji za případné komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat