úterý 9. května 2017

Food design.... aneb styl má mít i jídlo....

My food design

nebuďme suchaři a trošku se snažme.

Jíme totiž i očima.........


Tento článek bude trochu jiný.
Půjde spíš o fotky toho jak se teď s jídlem paplám.
Baví mě food design a celkově jídlo.
Každé sousto si užívám a vím, že to baví i moje tělo.
Snažím se být pro vás inspirací a motivací začít také s food designem.
Opravdu vám to pomůže a bude vás to bavit.


Konečně vám můžu ukázat fotku celé, mojí, speciální sady nádobí.
Koupila jsem si jí opravdu jen kvůli sobě.
Našla jsem ji v Kiku a část dostala od tchýně.
Nelituji a pořizovací cena byla kolem 350 Kč.




Svůj talířek nebo mističku má každý druh jídla.
Deserty, saláty, kaše i hlavní jídla musí mít svůj styl.


Jídlo, jídlo a zase to jídlo....


Nebudeme si lhát do kapes a pustíme se rovnou do toho.
Ukážu vám pár jídel a jejich food design.
Opravdu se vyžívám v každém jídle.
Ať už je to snídaně, svačina nebo hlavní jídlo.
Nesmím zapomenout, že na fotkách se objeví i dřevěné prkénko.
To mám doma už nějakou dobu a teď se mi hodí k neskladným jídlům.



Svačina: Ovesná kaše s ovocem a oříšky


Snídaně: Žito-pšeničný chleba, Šmakoun Hlíva, salát
Dortík z cizrny doplněný o jogurt, oříšky a ovoce


Oběd: Okurkovo rajčatový salát, můj top cizrnový dortík s ovocem
a čočka s grilovanou zeleninou a krutí maso


Snídaně: půl novinky ( 99 Kcal ) chlebíku, salát, avokádo, gervais a cibule.
Nečekaně i sladký fazolový dortík s ovocem, jogurtem a arašídovým máslem.


Oběd: Pečené batáty, Šmakoun karbanátek, zeleninový salát, novinka ( bílý kydanec ) sýro-tvaroh.
Cizrnový dortík s novinkou Choceňský Nuty, jogobella, ovoce a ořísky.


Svačina: novinka - žitné placky, sýro-tvaroh, Šmakoun Hlíva, zeleninový salát,
Choceňs. Nuty, ovoce, lískooříškové máslo


Po tréninkové jídlo: Proteinové palačinky ( Myprotein ), jogurt, ovoce a araš. máslo
Žito-pšeničný chléb, šunka, salát, gervais a rajčátko.


Víkendová snídaně: Balkónovka musela být 😂
Bezlepkový chléb, Choceň. nuty, ovoce.
Vejce, salát, gervais, kousek avokáda, pečené žampiony a domácí ředkvičky.

Tohle je pro dnešek všechno.
Příště vám napíšu pár objevů a novinek v mém jídelníčku.
Čím dál, tím víc mě baví objevovat nové chutě a kombinace.
Nebojte se zjišťovat co vše už na trhu je a testujte.


Žijeme jen jednou......
a já si ten život hodlám užít.....


Přeji vám krásný den

Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat