úterý 28. února 2017

Zdravá strava - Cizrnová buchta

Zdravá strava

Cizrnová buchta

 

Řeknu to tak jak to je.
Miluju sladké ale už moc dobře vím, že není sladké jako sladké.
Ke všemu se dá najít alternativa.
Tohle je buchta která má skvělé složení a můžete si jí dát k snídani nebo k svačině.

Recept:

 

240 g vařené cizrny ( jedna plechovka )
2 vajíčka
odměrka proteinu - příchuť je na vás
15 g holandského kakaa
půl prášku do pečiva
Flawdrops - příchuť je na vás

Doba pečení 20 minut na 180´C


Postup:

 

Cizrnu dostatečně propláchneme pod studenou vodou.
Poté ji nasypte do mixéru. Pokud máte jen tyčový mixér tak do vhodné nádoby.
Suché suroviny spolu promíchejte a přidejte k cizrně.
Přidejte vajíčka,  flawdrop a vše mixute do hladka.
Vzniklou směs vlijte do menší formy a dejte péct.





Po upečení rozdělte na porce dle vašeho denního příjmu.
Já jsem rozložila buchtu na tři části a tím pádem mám snídani na tři dny.





Servírování

 

Můžete přidat bílý jogurt, Šmakou krém nebo třeba přelijte horkými malinami.
Já jsem použila Šmakoun krém, Alpro puding dark chocolate.
Na dozdobení jsem použila směs koření Čoko-koko chilli od Fit koření.



Doufám, že vám buchta bude chutnat jako mě.

Přeji dobrou chuť a krásný den

Věrka 



1 komentář:

  1. To vypadá zajímavě. Určitě to vyzkouším :-) . Bude to zdravé a dobré. Takové recepty potřebuji, aby to manžel jedl. Prodělal ischemii dolní končetiny , takže jsem mu musela upravit jídelníček, ale on zdravá jídla moc nemusí, tak pořád vymýšlím, jak vařit, aby to jedl.

    OdpovědětVymazat