pátek 24. února 2017

Svatební sada - růžovo-šedá

Svatební sada

Růžovo-šedá

Tvořila jsem dortík z krabiček, který mě donutil k celé sadě.
Na začátku jsem si zjistila jaké jsou barvy pro letošní svatební období
 Barvy letošního roku jsou pastelové odstíny růžové, fialové a modré.
Kombinují se společně, se světle šedou nebo hnědou barvou.

 Já jsem se rozhodla pro kombinaci šedé a růžové protože se mi líbí nejvíce.
Je jemná a zároveň elegantní.
Tato kombinace může být doplněna o přírodní hnědou.
Dá se tím vytvořit krásná svatba v přírodním stylu.


Samostatný dortík




Svatební jmenovky a pozvánky





Celá sada




Sada se dá vytvořit i v jiném barevném provedení.
Stejně tak dortík může být vetší nebo i patrový.
Není problém domluvit se na dalších dekoracích.

Pokud budete mít zájem kontaktujte mě přes:

Facebook

Dárkové předměty

 

nebo

e-mail

vera.sercova@seznam.cz

 

Jelikož je tvorba časově náročná, myslete prosím na včasnou objednávku.

Vytvořím návrh a poté se domluvíme na celém projektu.

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat