úterý 21. února 2017

Přání - Námořnický styl

Námořnický styl

Konečně mám zase čas tvořit

 Díky tomu, že jsem změnila zaměstnání mám více volného času.
Konečně můžu do tvoření zapojit i SILHOUETTE CAMEO.
Je to skvělý pocit když už na stole neleží zbytečně.
No řekněme si upřímně ta zima poslední dobou už mě štvala.
Jelikož na zimu trpím a mám stále studené ruce tak jsem nebyla vůbec nadšená.
Prvním krokem bylo hledání letní dovolené.
No a od toho už chyběl jen krok, k tvoření Námořnické kolekce.

První Námořní kolekce

Tvoření přání s chrastidlem se mi moc líbí a proto jsou i první přání chrastidla.
Zvolila jsem pro mě nejvhodnější tvar kormidlo.
Je krásně kulaté a pomocí Silhuette se dá základ vytvořit snadno.
Zadní strana je plná a přední má průhledný kruh.
Když tak nad tím přemýšlím, příště bych mohla udělat i průhledné obě strany.


Zvolila jsem jedno přání v jednoduchém stylu bez velkého zdobení.
 

 


Druhé přání jsem už uvnitř zdobila pomocí obrázku korálu.
Obrázek je vytištěný na akvarelový papír a vybarvený akvarelovými pastelkami.
Venkovní část přání jsem dozdobila malým kormidlem, provázkem a kamínky.





Poslední přání je kombinací vnitřního zdobení s kamínky, trávou ze stuh a kormidýlkem.
K venkovnímu dozdobení jsem použila knoflíky a vybarveného mořského koníka.
 



Druhá Námořní kolekce

 

Tentokrát jsem se zaměřila na tvoření ze zbytků modrých, bílých a vlnitého papíru.
Ze všech různých odstínů jsem si vytvořila oboustranné vlaječky.
Zvolila jsem různé délky i tloušťky papíru.
K dozdobení jsem použila přírodní provázek, kamínky, stuhu a nápisy.
Původně bylo v plánu tvořit jen obyčejná přání.
Nebyla bych to ale já kdybych se nepustila i do chrastidel.


První fotka je přímo z připravené pracovní plochy




Na dalších fotkách vám ukážu kolik varianty se dá vytvořit z pár odstřižků.
Tento styl tvoření se mi hodně líbí pro svoji jednoduchost a čistotu.
Je to tak trochu styl Simple and Clean.
 














Následující přání už jsou více zdobená.
Stále jsem se držela základního směru a zdobení pomocí oboustranných vlaječek.
Přidala jsem k nim ale i chrastidlo.
Na jedno přání jsem udělala celé kormidlo a na druhé jen část.
U čtvercového přání jsem zvolila i vnitřní zdobení.





Třeba vás můj článek zaujal a také se pustíte do letního tvoření.
Můžete tvořit i z barevných vlaječek a úplně jiná přání.
Vlaječky ze zbytků se dají využít na všechna možná přání.
Dětská, elegantní i veselá.
Jedinou hranicí je hranice vaší fantazie.



Přeji vám krásný den

Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat