pátek 24. února 2017

Dortíky a bez cukru

Dortíky

a bez cukru

Nadpis je možná pro někoho matoucí ale je to tak. 
Konečně jsem pořádně začala používat Silhouette Cameo.
To mi přineslo i možnost vrhnout se na tyto úžasné dortíky.
Jsou totiž z papíru a to kolik budou mít cukru určí až co vložíte dovnitř.

Krabičky se mi líbí už dlouho ale nějak jsem se k nim nemohla dokopat.
Tentokrát jsem si ale řekla "Už je čas tvořit".
Sedla jsem k počítači a vytvořila si výkres pro řezací plotr.
Vyřezala si dortíky ve více velikostech a začala přemýšlet na zdobení.

Jelikož dortíky chci požívat jako ukázkové, zvolila jsem mix velikostí i zdobení.
Líbí se mi, že dortíky se dají využít po jednom kusu ale i jako velký dort.
Dají se použít na dárky pro blízké, svatební hosty nebo jen tak pro radost.

Dortíky se dají udělat v několika velikostech.
Proto se dají použít jako krabičky na malé i větší dárky.
Dá se udělat jeden kus ale i celý dort s několika patry. 

Čím dortíky naplnit?

 

Oříšky, bonbony, malé čokolády ale třeba i šperky.
Můžete vložit malou výslužku pro svatební hosty.

 

 Ukázky

Střední velikost





 

Velké dortíky

 


 

Celý dort

Z nejmenšího rozměru dortíků


K tomuto dortíku bude ještě jeden samostatný blog.
Vytvořila jsem celou svatební kolekci.

Pokud se vám dortíky budou líbit najdete je na mé stránce na Facebooku.

Žádné komentáře:

Okomentovat