středa 27. ledna 2016

Moje tvoření: Tréninkový plán

Tréninkový plán


Rok 2016 je dalším rokem pro splnění mého cíle.
Můj cíl je jasný.
Žít naplno, zdravě a snažit se o získání svalů.
Proto jsem si objednala tréninkový plán od Netuční.cz.
Po zkušenosti v loňském roce jsem jim ráda svěřila i tento úkol.

No nebyla bych to já kdybych ho nedovedla k dokonalosti.
Proto jsem i svůj plán předělala.
Napřed jsem si plán vytiskla a poté si ho nastříhala na tréninkové dny.
Připravila jsem si základní papíry a různé zdobení.
Zvolila jsem si výřezy ozubených kol a činek.

Rozhodla jsem se pro rozměr A5 abych si ho mohla brát na trénink.
Je to akorát velikost na čtení, nezabere tolik místa a je prostě originální.
Barevné ladění je přece jasné růžová, fialová a šedá.
Hlavní stránka jako ražený plech pro trochu té drsnosti.


Můj tréninkový plán










Všem vám přeji krásný den 

Věrka

Najdete mě na Fler.cz a na Facebooku


a


Žádné komentáře:

Okomentovat