neděle 31. ledna 2016

Duhový den plný přáníček

Pro zlepšení nálady jsem tvořila.

Povedlo se mi spolu s Martinou vyhrát soutěž na fleru v klubu Cardmaking.
Jelikož ležím v posteli hned jsem se pustila do hledání nového zadání.
Šla jsem na Pinterest a narazila na krásně veselé přání.
Přání jsem našla na nástěnce Cardmaking uživatelky Valita Reynolds.






Přání je tak trochu Simple & Clean a mě se moc líbí.
Co jsem ale nečekala, že mě tolik inspiruje.
Už nějakou chvilku moje tvoření stagnuje ale včera se vše změnilo.
Celý den u nás bylo ošklivě a deštivo a tak jsem za tohle přání byla vděčná.
Možná proto jsem sedla večer k tvoření a vzniklo hned několik přáníček.
Na paletku jsem použila knoflíky, růžičky, kamínky ale i papír.
Černý nápis jsem vytvořila vždy pomocí razítka.


Moje přáníčka



































Všem přeji krásný den plný barev a sluníčka.

Vaše Věrka


Žádné komentáře:

Okomentovat