středa 30. prosince 2015

Vzpomínka na Cardabilities

Cardabilities 2015

Top 5

Touhle stránkou si chci navždy připomínat soutěže Cardabilities.
Bylo pro mě obrovskou ctí účastnit se jejich soutěží.
Ještě větší ctí pro mě bylo být tři krát vybrána do Top 5.

Při tvorbě této stránky jsem se nechala inspirovat na blogu Pretty Papers.
Inspirací mi byla nádherná Podzimní layout " HAPPY ".
Blog byl doplněn o krásný video tutoriál.




Mojí stránku jsem ladila do světle růžové v kombinaci se světle modrou barvou.
Byla to jasná volba kvůli přáníčkům která, byla v Top 5.

Moje stránka



Detail stránky




Stejně jako Daniela jsem první nanesla pastu přes šablonu. 
Jen jsem použila šablonu stříkanců místo koleček.
Přes zaschlou pastu jsem nanesla křídové barvy.
Zvolila jsem modrou, světle růžovou a světle fialovou.




Pomocí několika odstřižků růžového a modrého papíru jsem si vytvořila rámeček.
Při tvoření rámečku jsem postupovala stejně jako Daniela.
Na Silhuette Cameo jsem si vyřízla 2 vločky a krucánky které, jsem přilepila na čtvrtku.




Jako poslední doplňky jsem zvolila moje oblíbená peříčka a perličky.
Přes zdobení jsem připevnila rámeček a do dvou rohů připevnila peříčka.
Nakonec jsem na takto připravenou čtvrtku připevnila fotku s přáníčky.
Perličky jsem použila jako zlatou tedy spíš bílou tečku na závěr.



Všem přeji krásný den

vaše Věrka

Mojí tvorbu můžete najít na 

facebooku


Fler.cz



Žádné komentáře:

Okomentovat