středa 30. prosince 2015

Papero amo - challenge 12/2015

Optimistická černá

Vůbec jsem nevěděla jak na to ale já se nevzdávám.
Pro člověka co miluje veselé barvy se s černou opravdu těžko tvoří.
Nakonec jsem se rozhodla ji spojit s červenou.
Vím že, je to taková klasika ale mě se to hodilo k fotce kterou jsem tuhle stránku doplnila.

Při tvoření jsem si zavzpomínala na akci

Nabersvaly challenge + Expo

zvolila jsem fotku podepsanou

Pavlem Beranem

Je to nadějný mladý český kulturista.

Nejprve jsem si připravila červený papír 30,5 x 30,5 cm který, bude základem projektu.
Dále jsem si vytvořila černý čtverec o rozměru 24 x 24 cm.
Přes roh černého čtverce jsem přilepila dva pruhy červené stuhy.
Jak jinak doplnit stránku než činkami.
Naštěstí mi ježíšek přinesl úžasný dárek v podobě plotru.
Nakreslila jsem si tedy v programu činky a vytvořila víc velikostí.
Dále jsem si napsala text kterým, ještě doplním stránku.
Všechny tyto doplňky jsem vyřezala z černé čtvrtky.
Pak už přišla na řadu finální kompletace.

Příprava na tvoření









Hotová stránka









Přeji vám krásný den 
a
děkuji za případné komentáře
vaše Věrka







Žádné komentáře:

Okomentovat