čtvrtek 31. prosince 2015

Kolekce plná fotoaparátů

Foťák kam se podíváš

V našem klubu na fler.cz máme nové zadání v liftu.
Tentokrát nám zadání zvolila Jana Svobodová.
Přání do soutěže máme tvořit neobvyklí tvar přáníčka.
Janina vytvořila jemné a elegantní přáníčko které, má tvar srdce.




Moje přáníčka


Když jsem večer zasedla k tvoření vůbec jsem nevěděla jak to dopadne.
Jelikož jsem k Vánocům dostala Silhouette Cameo věděla jsem že, můžu mít základ jaký chci.
Můj první nápad byl fotoaparát a tak jsem se do toho hned pustila.
Vytvořila jsem si napřed základ na celé přání a pak hodní vrstvu pro 3D vzhled.
Vytvořila jsem si pro jistotu hned všechno dvakrát.
Napadlo mě proč hned nevytvořit i pár dalších přání s fotoaparáty?
Vyřízla jsem si tedy ještě pár dalších foťáčků v různých barvách a velikostech.

Moje přání - Fotoaparát


První přání je jednoduché.
Zvolila jsem styl chrastidla pro jeho zajímavý vzhled.
Doplnila jsem ho o enamelky a pár doplňků ze stříbrného papíru.




Na druhé přání jsem nanesla pastu přes šablonu ozubených kol.
Jako u předchozího přání jsem vytvořila chrastidlo.
Celé přání jsem doplnila o hřebíčky v bílé a stříbrné barvě.





Moje přání - s foťáčky


Na první přáníčko jsem si vyřízla ještě šablonu filmového pásu.
Šablonu jsem si sama navrhla abych přání dodala styl Hollywood.





Druhé přání jsem doplnila rámečky ve tvaru fotek z polaroidu.
Na základ jsem použila tématický papír s foťáčky který, jsem dostala k Vánocům.






Každé ze čtyř přání jsem doplnila ve vnitřním rohu malým foťáčkem.
Mini foťáček je taková třešnička na dortu těchto přání.

Pokud se vám moje práce líbí můžete ji najít 

na facebooku


na fler.cz


Přeji všem krásný den

vaše Věrka



Žádné komentáře:

Okomentovat