sobota 21. listopadu 2015

Retro obálka z Papero amo kitu

Retro obálka

Zakázka na poslední chvilku.

To si takhle jdu po pěší zóně a najednou na mě volá naše cukrářka.
Když otevřu dveře křičí na mě: Říkal ti to táta?
Já se hned začala smát.
Pro nezasvěcené. Co mu nepřijde e-mailem to si nepamatuje.
Potřebovala bych obálku v Retro stylu.
Hned v ten okamžik jsem věděla co použiji na tvorbu.
Retro kit od Papero amo je jasná volba.
Další podmínkou bylo aby se do toho zakomponoval trochu film Rebelové.
Je jasné, že obálka musela být doručena ještě ten den.
Lépe řečeno za hodinu :D

Běžela jsem tedy domů a hned sedla k tvoření.
Naštěstí jsem měla nápad už v hlavě a tak jsem jen začala tvořit.
Na obálku jsem použila krásné papíry a svorky z Retro kitu.
Obálku jsem doplnila červenou stuhou s bílými puntíky.
Byl to ideální doplněk ve stylu filmu Rebelové.

Za půl hodinky byla obálka na světě a já běžela pro schválení.
Obálka se líbila ale ještě jsem jí doplnila nápisem 30iny.
Do vnitřní části obálky přišlo ještě malé věnování pro oslavenkyni.

Tak a tady je obálka







Všem přeji krásný den a děkuji za případné komentáře.

Vaše Věrka

Fler.cz, Facebook:

Dárkové předměty Šercová



Žádné komentáře:

Okomentovat