pondělí 12. října 2015

Můj plán na Projekt life

1. října 2015

Nebyla bych to já kdybych neměla svůj oblíbený seznam.
Přece jen když se pro něco rozhodnu musím v tom mít řád.
Jakmile se vzdám řádu je to můj konec.

Moje první album Projekt life

Když už jsem se rozhodla chtěla jsem si o tom napřed něco zjistit.
Co se týká alb, papírů, zdobení atd je toho dost to vím ale jak správně na to.
Začala jsem tedy brouzdat po internetu a hledat návod.
Měla jsem štěstí a moje první kroky vedly na blok Scrap-art.
Na jejich blogu je skvělá Misa K. která, píše úžasné články o PL.
Na konci vložím odkazy na první tři díly a na její blog.
Dozvěděla jsem se všechno potřebné do začátku.

V mém seznamu toho je už teď dost.

Album:

- spíše kožené kvůli možnosti otření
- vazby D-ring
- rozměr 30 x 30 cm
- kapsy do začátku nejlépe mix a poté zvolit ideální pro mě
- psaní textů v počítači nebo tenkým hrotem
- lepení ideálně rolátkem nebo oboustrannou lepící páskou

Kartičky:

Je možné si koupit celé sady po cca 600 ks ale prodávají se i jen části.
Každá sada je laděna v jednom stylu třeba dětská, romantická nebo veselá.
Je jich opravdu velké množství a spousta variant.
Já jsem zastánce osobního tvoření a tak se budu snažit kartičky tvořit sama.
Nebude to jednoduché, časově náročné ale pro mě ideální.

Další jsou věci už ze strany tvoření:

Album jsem se rozhodla tvořit po týdnech abych mohla sledovat svoji formu.
Chci vědět jak se měním a hlavně mě to donutí zase něco podnikat i kromě cvičení a tvoření.
Důležité je si dělat poznámky abych dřív než začnu tvořit nezapomněla co se dělo.

Důležitou fází v PL jsou fotky.
Díky M jsem si stáhla skvělý program na úpravu fotek Picasa 3.
Její článek o fotkách vám ve všem poradí a pomůže.
Po pár fotkách jsem se do toho krásně dostala.
Hned jsem si upravila fotky pro synovce do alba a pak i můj první týden.
Vše jsem poslala k vyvolání a čekám jestli jsem všechno udělala správně :D.

Co se týká zdobení

Je vhodné používat nízké zdobení aby stránky nebyly tlusté.
Čím vyšší zdobení tím víc prostoru stránka zabere.
Je vhodné používat analenky, papírové abecedy, razítka atp.
Rozhodně se nemusíte zdobení bát a pořádně si ho užívat. 
Zdobení patří i k tvorbě kartiček.
Můžete je polepit washi páskami, stuhami ale třeba jen potisknout razítky.

Tady pár odkazů:





Donesla jsem vám zase trochu inspirace a snad vás to nadchne.
Články jsou krásné a jednoduché.
Tímto děkuji za sepsání všech dosavadních dílů které, mi moc pomohly.

Přeji všem krásné dny plné pohody a tvoření třeba s Pl.
Vaše Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat