pondělí 28. září 2015

Zpět v tvořivém sedle

Tvořím a tvořím

Po nějakém tvořivém klidu jsem zase zpět v sedle.
Díky úžasnému srazu ve Štěrboholech zase mám chuť tvořit přání.
Každá znám to moc dobře zná.
Jednou za čas to prostě zastihne každou i když to není příjemné je to tak.
Já jsem měla tohle období už asi od Června.
Občas jsem sice vytvořila jedno dvě přání ale nebylo to prostě ono.

První přáníčka 

Tak trochu ve stylu Simple and Clean







Je jasné že, k dalším přáníčkům mě inspirovaly kurzy ze srazu.

Vytvořila jsem dvě přáníčka pomocí techniky Mixed Media

Barevné provedení je kombinací hravosti a techniky.





Tak trochu Mixed Media jsou i tahle vánoční přáníčka,
Díky nové šabloně jsem mohla vytvořit tyhle originální svetry.



Nakonec jsem využila a dodělala podklady které jsem vytvořila také na kurzu.

Tentokrát tvorba s fixami z KIKU




Děkuji ještě jednou Zuzce za uspořádání srazu.
Také nesmím zapomenout na velké dík Ilonce a Míše.

Pokud se vám bude něco líbit ráda vytvořím podobné přání i pro vás.

Kontaktujte mě pomocí 
Fler:


Přeji krásný den 

Věrka





4 komentáře:

  1. Krásná přáníčka, opravdu super. Nejvíce se mi líbí ta s ozubenými kolečky, hlavně to růžové. Takové netradiční :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě právě strašně baví tyhle netradiční kombinace.

      Vymazat
  2. Věrko, máš to krásné!!! Ta barevná kolečka, ale i ostatní!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi využila ty podklady z fixek! tlesky tlesk :-)

    OdpovědětVymazat