neděle 9. srpna 2015

Fotoalbum jako dárek

Narodí se miminko

Když jsem se dozvěděla, že je kamarádka těhotná hned jsem začala přemýšlet co jí dám jako dárek. Jako první mě napadlo jí udělat originální fotoalbum.
Chtěla jsem aby bylo jemné, veselé, dětské ale zároveň i neurčité.
Každá stránka je proto originální a ne každá přímo miminkovská.
Jedna stránka je zelená, druhá modrá a třetí plná zvířátek.

Tady je výsledek:





Hlavní stránka je samo sebou modro-bílá když je přání pro kluka.






Jedna stránka je i na téma western protože maminka, tatínek 
a vlastně celá rodina jezdí rodeo.




Myslím že v téhle době může i kluk mít fialovou a proto jsem se jí také nebála.







I stránka plná zvířátek se bude hodit.
Návštěva ZOO, lesa nebo nějaké farmy.





Každá ze stránek je trochu jiná a já doufám, že i malému Kubíkovi se bude album líbit,
Samo sebou to ještě pár let bude trvat ale věřím v úspěch.

Pokud by měl někdo zájem o výrobu podobného alba můžete mě kontaktovat

Fler.cz


Facebook


Všem děkuji za návštěvu a případné komentáře.

Přeji krásný den 

Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat