pondělí 25. května 2015

Soutěž Mixed media challenge 11

Card Challenge


Květnové zadání zní křídla a pokud chcete tak i folie.

Rozhodla jsem se pro použití akrylové barvy, pasty, horký embos a akvarelové fixy.
Přání jsem doplnila perličkami ve čtyřech různých odstínech.

Moje přání


Jako základ jsem použila bílou čtvrtku.
Přes čtverečkovou šablonu jsem nanesla obarvenou pastu na zelenou barvu.
Poté jsem na čtvrtku postupně štětcem nanesla zelenou, šedou a růžovou akrylovou barvu.



Po uschnutí všech vrstev jsem otiskla stříbrným inkoustem textové razítko.
Na text jsem nanesla stříbrný embosovací prášek a zapekla.



Na další papír jsem si otiskla průsvitným inkoustem motýlky.
Hned jsem je zasypala průsvitným embosovacím práškem a zapekla.
Poté jsem otisky navlhčila vodou a vymalovala akvarelovou fixou pomocí tenkého štětce.
Obstřižené motýly jsem lehce otupovala inkousty Distress Ink.
Celé přání jsem podlepila šedým papírem a nalepila na bílý základ.
Posledním detailem na přání jsou perličky.

Přeji krásný den 

Věrka

2 komentáře: