pátek 22. května 2015

Mlsáme zdravě

Nanuky jdou na scénu

Začalo se nám objevovat sluníčko a tím pádem také otvírat stánky se zmrzlinou.
Ať se snažím jak se snažím zmrzlině odolat nemůžu.
Je to moje letní slabost a nejradši bych ji měla každý den.
Proto jsem se rozhodla vytvořit domácí nanuky.
Ačkoliv nemusím tvarohové zmrzliny jako hlavní surovinu jsem použila tvaroh.
Tvořítka na nanuky doma mám a tak můžeme začít.

Je to jednoduché

Suroviny:

Banánové

125 g Tvarohu 
Já použila odtučněný.
75 g Jogurtu bílý s 1,5% tuku
1 Banán cca 110 g
Lžička stevie (není nutná)

Ostružinové

125 g Tvarohu
75 g Jogurt bílý s 1,5% tuku
100 g Ostružin
Lžička stevie

Příprava:

Banán rozkrájíme na kroužky a smícháme s ostatními surovinami.
Všechno společně rozmixujeme.
Směs pomocí lžíce nadávkujeme do tvořítek a dáme zamrazit přes noc.
Směs vyjde na cca 5 ks

Ostružiny pokud máme zmražené necháme změknout.
Smícháme s ostatními surovinami a rozmixujeme.
Směs také nadávkujeme do tvořítek.
Opět budeme mít cca 5 ks.

Již hotové nanuky



Obsah živin 1 ks

Bílkoviny: 4 g
Sacharidy: 7 g
Tuky: 0,5 g
Vláknina: 0,8 g

Přeji vám dobrou chuť

Věrka



Žádné komentáře:

Okomentovat