čtvrtek 30. dubna 2015

Zdravé pečení č. 4

Jablečné muffiny

Měla jsem velkou chuť na jablko a zároveň jsem chtěla něco upéct.
Jak na to?
Začala jsem pátrat po internetu ale nic mi nevyhovovalo.
Rozhodla jsem se tedy vytvořit vlastní recept.

Těsto na muffiny

Celozrnná pšeničná mouka 150 g
Kypřící prášek balíček 12 g
Vajíčko
Stevie sladká 20 g
Skořice 3 g 
Jablko 100 g
Jogurt bílý nízkotučný 150 g

Jak na těsto

Oloupeme si jablko a nakrájíme ho na malé kousky. 
Do misky dáme všechny ostatní ingredience a smícháme spolu s jablky.
Vznikne vám lepivé těsto, které vystačí akorát tak na 12 muffinů.

Pečeme

Muffiny pečeme na 165´C cca 15 minut.
Testujeme párátkem záleží na troubě.

Nelekejte se spálených vršků.
Čistila jsem dnes troubu a evidentně peče lépe než jsem čekala.
Muffinky mají hodně skořicovou chuť a kousky jablíčka vás skvěle osvěží.

Výživové hodnoty celé těsto:

Bílkoviny : 31 g
Sacharidy : 156 g
Tuky : 10 g
Vláknina : 15 g

K snídani jsou vhodné cca 3 kousky 




Přeji vám krásný den a třeba i dobrou chuť

vaše Věrka


Žádné komentáře:

Okomentovat