sobota 28. března 2015

Změna je život

Jídlo a cvičení

Životní směr

Možná to bude znít divně ale jsem šťastná a konečně se sebou spokojená.
Se změnou jsem začala již před rokem ale až od letošního Ledna jsem do toho šla naplno.
V roce 2014 jsem začala chodit do posilovny a trochu udělala i změnu v jídelníčku. Nějaká změna přišla ale nic moc velkého to nebylo. Byla jsem ráda že pro sebe něco dělám ale upřímně jsem věděla, že to není ono. 

Leden 2015 a můj pohled na jídlo a cvičení se změnil.
Rozhodla jsem se objednat si jídelníček od Netucni.cz a to bylo to nejlepší co jsem mohla udělat. Začala jsem se zajímat o to co jím a jak s energií z jídla získanou budu zacházet. Někdo si možná bude myslet že je to hloupost ale pro mě to znamená hodně. Díky jídelníčku jsem změnila i pohled na svět. Získala jsem spoustu energie a chuti k životu. Je krásné vidět jak člověku může změna jídelníčku změnit i celý pohled na život. Vždycky jsem si myslela že to nezvládnu ale tenhle rok je pro mě prostě zlomový. 

Jídlo a cvičení je můj život

Nějaké to masíčko :)




Sója, tofu a nějaký ten kousek ryby 




Lidi dieta neznamená nejíst !  

Spíš naopak :-D i nějaká to sladká mňamka :)



Tak a teď jsem tady já. 

První fotky jsou z léta 2014 
Lepší fotku nemám opravdu ta změna v plánu nebyla.



Tak a je tu Březen 2015




Cvičení a jídlo to je to co mě žene dopředu a jsem moc šťastná, že jsem udělala první krok. Nebojte se udělat svůj první krok a začněte na sobě pracovat. 
Věřte že jím ne méně, ne jinak než dřív ale správně a to je to důležité. 

Možná vás můj příběh motivuje a taky změníte svůj život. 
Já rozhodně s prací na sobě nekončím ba naopak mě to baví víc a víc.

S čím jsem začínala a jak to je se mnou teď

Výška 172 cm

Váha na začátku roku 78 kg, váha 29. března 68 kg
Obvod prsou 96 cm, obvod 29. března 92 cm
Obvod pasu 77 cm, obvod 29. března 70 cm
Obvod boků 102 cm, obvod  29. března 94 cm
Obvod stehna 66 cm, obvod 29. března 62 cm

Všem doporučuji Netucni.cz 

Všem přeji krásné dny plné dobrého jídla a spousty energie.

Vaše Věrka :)


6 komentářů:

  1. Věrko, to je úžasné. Moc gratuluji, tvůj úspěch je opravdu obrovský !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, snad to ještě trochu půjde :)

      Vymazat
    2. já mám při té samé výšce ještě téměř o 20 kg více. Teď se mi udělalo úplně špatně. Jenže já na to nemám vůli, sílu a a nic .-(

      Vymazat
  2. Jarmil buď v klidu. Na mě to prostě letos přišlo že se chci změnit a šlo to. Ono to přijde jen to nechce rvát a brát to jako nutnost. Ja chci sundat ještě tak 8 - 10 kg a pak začít s nabranim svalové hmoty

    OdpovědětVymazat