neděle 1. března 2015

Začala jsem pracovat se strojkem Zutter.

Přeji krásný večer.

Tenhle týden jsem si konečně objednala strojek Zutter a začala se učit a tvořit. Můj první výrobek bylo toto fotoalbum.


Dnes jsem se rozhodla že se pustím do dalšího projektu a celý ho pro vás nafotím.

Na začátku jsem se rozhodla vybrat barvy ze kterých album vytvořím. Rozhodla jsem se pro černo-bílo variantu kterou dozdobím peříčky, svorkami, stuhami, knoflíčky a výseky stejných barev. Materiál je od různých prodejců papíry z Lídlu, stuhy od českého výrobce, svorky od Papermania a peříčka od Artemio. 


Můj první krok vedl k vytvoření růžiček které si sama dělám od začátku do konce. Použila jsem černý a bílý papír nízké gramáže ze kterého jsem si napřed vysekala kvítky. Kvítek vždy ve vykousnuté části nastřihnu ale ne až ke středu. Každý jednotlivý lístek lehce stočím na špejli a některým zahnu i okraj.


Růžičky začnu postupně slepovat pomocí tavné pistole.


Jako další následovalo nařezání papíru na desky a jednotlivé listy alba. Rozměr desek je 22 x 22 cm, rozměr listů byl 21 x 21 cm. Připravila a nastříhala jsem si i ostatní materiál.



 Na Zutteru jsem si připravila stránky, desky a vše k sobě svázala. Na již svázaných deskách jsem si rozložila připravené komponenty pro představu konečného vzhledu. 


Nakonec jsem vzala do ruky nůžky, tavnou pistoli a veškerý ještě nepoužitý materiál a začala vytvářet konečný výrobek. Když jsem vše slepila finální vzhled mě potěšil víc než jsem čekala. Černo-bílá kombinace byla skvělá volba a já jsem ráda že jsem se pro ní rozhodla. Album může být vhodný dárek pro babičku, maminku nebo kamarádku která má ráda elegantní styl.



Všem přeji krásný večer a doufám že můj článek se vál líbil.






8 komentářů:

  1. Ahoj, černo-bílá kombinace je moc pěkná. Dozdobení peříčky super a kytičky úžasné. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Luxusní kombinace. Super návod na růžičky.

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko to je opravdu luxusní. Zutter jsem dostala na vánoce a ještě jsem se k němu nedostala :(. Snad mě to nakopne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná že to je právě ono. Já si ho koupila sama a tak vím že se musí zaplatit :D Věřím že i u tebe přijde den kdy začneš vázat

      Vymazat
  4. Ten Zutter ti závidí. :) Snad se k němu také někdy dostanu. Album je nádherné a elegantní, jsi opravdu šikovná a nápaditá.

    OdpovědětVymazat