sobota 21. března 2015

Výstava Kreativity - jaro 2015

Moje první návštěva v Dubči

Letos jsem se rozhodla jet poprvé navštívit výstavu Kreativity v Dubči. Manžela jsem tentokrát nechtěla trápit nechala jsem ho doma a vzala sebou mamku. 
Co nás čeká a čemu se nevyhneme bude ale cesta tam. Jelikož bydlíme ve Stodě v Praze jsme maximálně jednou za rok. Ačkoliv jsem si cestu našla na internetu věděla jsem, že to nebude tak jednoduché. První půlka cesty byla v pořádku ale pak jsme zabloudily :-D. Nevadí cestu jsme nakonec našly a dokonce jsme přijely v plánovaném čase 9:00. Když jsme čekaly ve frontě využila jsem příležitosti a dala si kávu v kavárně Longberry, která byla vynikající. Hned jak jsem se dostala dovnitř tak mě oslnily krásné deky z pachworku, které byly rozvěšené přes zábradlí.


Kousek co mě nejvíce okouzlil



Mamka byla okouzlena dětskými vzory







Jakmile jsem se dostala k prvnímu stánku věděla jsem, že jsem v koncích. Narazila jsem na stánek: SMT Creatoys
 Což je firma, která se zabývá prací s textilem pomocí razítek, kterých mají spoustu sad pro děti i dospělé. Pro děti mají krásné škrabací obrázky a nebo obrázky kouzelné malování.

Fotky ze stánku:



 Odkaz na jejich stránky:

http://www.creatoys.cz/index.php

Rozhovor s vystavovatelkou:

Proč jste se rozhodla účastnit Kreativity Dubeč? Plánujete se účastnit i dalšího ročníku?

Několikaletá zkušenost a kontakt se zákazníkem.
Ano máme v plánu se účastnit i dalších ročníků.

Jaký produkt byste doporučila zákazníkům?

Záleží na tom o co se zákazník zajímá ale máme spoustu sad razítek, krásné škrabací obrázky ale i práce s textilem pomocí barev.

Máte nějakou novinku nebo zboží které je něčím zajímavé?

Nejspíše bambusová modelína ze které můžete tvořit s dětmi. Tato modelína je vhodná pro všechny je ekologická a vhodná pro alergik.

Moje úlovky :


Další stánek, který jsem potkala byl prima HOBBY. Na stánku této prodejny jsem objevila spoustu krásných sad papírů, jednobarevných papírů a krásné oboustranné papíry Boo bunny. Na stánku měly také krásné raznice, vyřezávací šablony a embosovací kapsy. Nesmím opomenout razítka spolu s věcmi na dekorování. Od firmy Rayher měly skvělou novinku v podobě křídových barev, kterými se dají dekorovat vázy ve stylu Shabby chic.

Fotky ze stánku:



Odkaz na jejich stránky:

http://www.primahobby.cz/

Moje úlovky: 


Nejvíce využívaný workshop byl podle mě u Aladine. Tvořilo se zde o sto šest a vytvořené výrobky byly krásné. Ve stánku byla spousta krásných razítkovacích sad, barev na textil ale také krásných šablon. Skvělé na stánku Aladine bylo, že když jste se chtěla pokochat jak by mohl vypadat vás finální výrobek byla tu spousta možností. Mohla jste se inspirovat na workshopu, na hotových výrobcích, které byly na stánku vidět ale i na každá z prodávajících žen na sobě měla svoje originální tričko.

Fotky ze stánku:




Odkaz na jejich stránky:

http://www.aladine.cz/

Rozhovor s vystavovatelkou:

Proč jste se rozhodla účastnit Kreativity v Dubči a plánujete se účastnit i nadále?

Pro účast na výstavě jsem se rozhodla hlavně kvůli kontaktu se zákazníkem.
Je to skvělá příležitost pro představení novinek, možnost ukázky v praxi a podání okamžité rady ohledně tvoření. Plánujeme se účastnit i dalších ročníků.

Jaký produkt nebo materiál byste doporučila zákazníkům?

Nažehlovací nálepky na textil které skvěle doplní naše barvy. Sady razítek vhodných na textil a teď i sady přímo pro děti. Sady pro děti obsahují vždy několik větších motivů razítek, textilní fixy a razítkovací polštářek s inkoustem na textil.

Čemu se nejraději věnujete v tvoření?

Nejraději tvořím trička pomocí našich razítek a barev.

Co byste zařadila mezi novinky které jsou pro zákazníka zajímavé?

Rozhodně krásné mandalové šablony a startovací sady barev na textil.

Dalším stánkem, který jsem navštívila byl stánek s papíry které mě na první pohled dostaly. Mohla jsem pátrat v krásných sadách z Ameriky, které se k nám dostaly náhodou. Paní měla kamarádku, která vlastnila obchod v Americe ale musela se přestěhovat a tak jí papíry nabídla k prodeji zde v Čechách. S paní byla skvělá komunikace a rozhovor sní mě zahřál u srdce. Je krásné potkat se s lidmi co si s vámi dokážou tak krásně popovídat a zasmát se.

Zaměření paní Mariky Mánkové je

interiérový designer
návrhy zahrad - floristika

Kontakt
tel.: 773 479 223
e-mail: designbymm@sezna.cz

Fotky z malého stánku:






Moje úlovky:


Nejzajímavějším stánkem pro mě byl stánek firmy MS GOMA, který se zaměřuje hlavně na tvoření s dětmi. Pro děti ale i dospělé mají krásné tvořivé sady k výrobě postaviček, bločků a dekorací z moosgummi. Nejvíce mě zaujala informace, že si sama Martina Bartoňová veškeré svoje postavičky navrhuje.

Odkaz na jejich stránky:

http://www.msgoma.cz/

Fotky ze stánku:





Rozhovor s vystavovatelkou:

Proč jste se rozhodla účastnit Kreativity v Dubči a plánujete se účastnit i nadále?

K účasti nás vedl úspěch z předchozí naší první výstavy tady v Dubči. Tato výstava je známá a tak se díky ní naše výrobky dostanou mezi lidi a díky tomu je výstava skvělou reklamou. Plánujeme se účastnit i dalších ročníků.

Jaký produkt byste doporučily novému zákazníkovy který k vám přijde?

Pro seznámení s moosgummi jsou nejvhodnější naše 2D sady ke, kterým potřebujete jen nůžky. Jsou vhodné pro děti.

Jaký je váš tvořivý zájem mimo svět moosgummi?

Prioritou je stále moosgummi hlavně proto, že si tvořím veškeré návrhy a je to náš prodejní artikl. Zajímám se ale také o šití, pletení a papír.

Co je největším hitem letošního roku?

Mezi novinky patři výřezy z moosgummi ale každý měsíc se snažíme o novou postavičku z naší kolekce. Lidé mají hodně zájem o písmena, která se snadno tvoří jen se základními pomůckami a jsou krásnou dekorací dětských pokojíků.

Stánek, který jsem rozhodně musela navštívit byl  Idea-creative, který patří mezi mé oblíbené stánky. V jejich stánku byla k vidění spousta krásných věcí. Bylo možno nakoupit zboží na jarní dekorace, spoustu krásných knoflíčků v sadách ale i papíry a doplňky pro scrapbooking a cardmaking. Jejich zboží mě jako vždy dostalo a já jsem nemohla odolat a musela si koupit další sadu papírů. Doplnila jsem jí ještě dřevěnými výseky a provázky pro použití na Shabby chic alba a přání.

Odkaz na jejich stránky:

http://www.koralky-dekorace.cz/

Fotky ze stánku:



Moje úlovky:


Nádherné zboží bylo k vidění u stánku na Davoně kde jsem si konečně koupila časopis Creativity od docrafts. Samo sebou sem nezůstala jen u jednoho a přidala do košíku i další výrobky. Skončilo tam pár šablon na Big shot a na práci s pastou a Distress ink inkousty. Stánek Davony nezklamal jak vždy a proto návštěvu jejich obchodu vřele doporučuji.

Odkaz na jejich stránky:

http://www.davona.cz/

Moje úlovky:


Mezi menší ale přesto zajímavé stánky patřil i stánek s bavlněnými šňůrkami. Jejich workshop mě zaujal hlavně samotným použitím šňůrek. Takové jednoduché a přesto krásné výrobky, které se z nich dají vytvořit. Majitelka stánku napsala novou knihu Šijeme z bavlněné šňůrky, která měla na výstavě svůj křest. Tvoření ze šňůrek zvládne i věší dítě a pro dospělého je to hračka. K tvoření to chce mít jen trochu tvořivou duši a představivost. Pod rukami účastníků workshopu vznikala krásná velikonoční vajíčka.

Odkaz na stránky:

http://www.sedlackovaradka.cz/

Fotky ze stánku:



Rozhovor s vystavovatelkou:

Proč jste se rozhodla účastnit Kreativity v Dubči a plánujete se účastnit i nadále?

S paní Brydovou je skvělá spolupráce a proto se plánujeme účastnit i dalšího ročníku.

Co je hitem pro letošní rok u vás na stánku?

Rozhodně k letošnímu hitu patří moje nově napsaná kniha:
Šijeme z bavlněné šňůrky

Čemu se v tvoření hlavně věnujete?

Nejvíce se zajímám o pachwork jak výrobu tak pořádání kurzů.

Poslední stánek u kterého jsem se zastavila pro malý rozhovor byla stánek s korálky Rooya.
Jejich zboží je všem již určitě známé ale pro nováčky musím napsat že zaměření firmy je hlavně na korálky a tvorbu z nich. Můžete si koupit i různé časopisy ve kterých najdete spoustu inspirace k tvoření.

Odkaz na jejich stránky:

http://www.rooya.cz/

Fotky stánku:




Rozhovor s vystavovatelkou:

Proč jste se rozhodla účastnit Kreativity v Dubči a plánujete se účastnit i dalších ročníků?

Oslovila nás přímo paní Brydová již k účasti na první výstavě v Dubči. Plánujeme se určitě i nadále účastnit všech výstav.

Jakou tvorbu byste doporučila zákazníkům na vyzkoušení?

Doporučila bych vyzkoušet háčkování korálků, ke kterému je potřeba pouze bavlnka, háček a dvě barvy korálků. Tento způsob výroby si zákazník mohou vyzkoušet i na našem workshopu.

Co vás nejvíc baví, čemu se nejvíce věnujete?

V momentální době se věnuji šitému šperku a v mojí tvorbě jsem začala používat krajku.

Co by jste doporučila zákazníkovi kdyby vás o to požádal?

Nejspíše korálková punčoška s kterou tvořím i já ráda.


Na výstavě jsem měla konečně možnost objevit kreativ OPTYS. Pro některé z vás to bude možná k nepochopení ale já ještě naživo Optys v takovém množství nikdy neviděla. Jejích výseky jsou opravdu krásné a nedá se jim odolat. Jejich stánek byl úžasný a tady podle toho stále plný. Od začátku stánku až na konec fronty se táhl dlouhý had který nenašel nikdy konec. Sama jsem si tímto kroužkem prošla na dvakrát :-D.

Odkaz na jejich stránky:

http://www.vytvarny-kurz.cz/

Fotky ze stánku:




Moje úlovky: 



Celá výstava na mě udělala opravdu obrovský dojem a překvapila mě její rodinná atmosféra. Jsem šťastná že jsem se jí mohla zúčastnit. Můj hlavní cíl byla část výstavy ve Špejcharu a proto i můj článek se týká hlavně části, která se konala tam. Moje další kroky směřovaly do části U Dubu kde bylo hlavní sídlo firmy For art. 

For art je zaměřena na distribuci plotrů Silhoutte Cameo 12 a Silhouette Portrait 9. Tyto plotry jsou vhodné na práci s papírem, samolepkou i textilem. Všechny další informace naleznete na jejich stránkách:

http://www.forart.cz/

V dalším patře byl krásný stánek se spoustou ubrousků, dřevěných základů vhodných na decoupage. Mezi tyto základy patří krabičky, rámečky ale i spousta dalších věcí například do vaší kuchyně. Bylo možno vidět spousta krásných hotových šperků.
 V zadní místnosti bylo k mání spousta bavlnek, vln a podobných věcí že kterých se dají tvořit nejen šály a šátky ale také krásné dekorace. Já sama jsem si koupila krásný bambulkový svazek abych si mohla vytvořit svůj vlastní věneček na velikonoce.

Odkaz na obchod:

http://bambulky.elpopo.cz/

Fotky tohoto stánku :






Čekala nás s mamkou dlouhá cesta domů a tak jsem se bohužel do poslední budovy výstavy nedostala a musely jsme se dát na cestu k domovu. 

Moc děkuji paní Brydové, že výstavu pořádá. Bohužel kvůli časové tísni jsem nestihla dokončit rozhovor s vámi ale to vše ráda změním alespoň prostřednictvím e-mailu.

Doufám že vás všechny tímto článkem navnadím na návštěvu téhle výstavy ať už to stihnete hned zítra nebo až na podzim. 

Užívejte si života naplno.

Ahoj Věrka




Žádné komentáře:

Okomentovat