sobota 7. března 2015

Tvoření pop-up přání s pomocí SU owl punch

Přeji krásný den,
pro dnešek jsem se rozhodla že napíšu blog o tvoření s pomocí SU owl punch. Když jsem přemýšlela jaké přání udělám moje rozhodnutí bylo jasné, Pop-up přání které patří mezi má nejvíce oblíbená. Rozhodla jsem se pro dvě svatební přání, jedno zamilované a jedno dětské s mimozemšťánky.

Prvním krokem byla příprava materiálu a různých pomocníků k tvoření přáníček. 


Na svatební přání jsem jako základ zvolila bílý papír o vyšší gramáži, který dozdobím papírem růžové a světle modré barvy. Na každý z barevných papírů jsem se rozhodla použít embosovací kapsu s jemným květinovým vzorem. 

Na základ zamilovaného přání jsem použila červený papír vysoké gramáže a jako další vrstvu hnědý papír. Hnědý papír budu embosovat v kapse s motivem dřeva.

Dětské přáníčko mělo být mimozemské ale i veselé. Na základ jsem použila béžový papír a jako další vrstvu jsem se rozhodla pro světle šedou a modrou barvu. Světle šedý a modrý papír jsem embosovala v kapse s puntíčky abych dodala trochu toho mimozemského stylu.

Po promyšlení celého vzhledu přáníček jsem se pustila do stříhání, rýhování a lepení.
Připravila jsem si veškeré doplňky, nastříhala stužky, slepila mimozemšťánky a sovičky.



Všechno bylo připravené a pak mohla přijít kompletace :) Když jsem se pustila do lepení první přáníčko šlo pěkně a já byla s výsledkem spokojená hned. Jako první přáníčko jsem udělala zamilované sovičkové přání se vzorem dřeva.




Dalším krokem v mém tvoření byla svatební přáníčka. Jako první jsem se pustila do bílo-modré varianty. Při tomhle přáníčku jsem při tvoření stále přemýšlela že mi na něm něco schází. Proto jsem se rozhodla přidat do přední části srdíčka jako na předchozím přáníčku. Hned jsem byla více spokojená a mohla jsem ho odklidit stranou.




U druhého přání pro novomanžele jsem se rozhodla že původní zdobení kvítky jako u předchozího přání nahradím srdíčky v růžové barvě. Přáníčko je sladké, jemné a romantické :)




Když jsem přáníčka dodělala napadlo mě že by se každé z nich dalo použít i jako svatební oznámení. Byla by to originální pozvánka na vaši svatbu nebo ke svatebnímu stolu, pro náročnější nevěsty které ví co chtějí a jdou si za tím.

Poslední na řadu přišlo přáníčko pro děti. Mimozemšťánci jsou veselá kopa a proto doufám že potěší holčičku i kluka. Proto jsem na ozdobení použila hvězdičky v  holčičích i klučičích barvách. Přání je veselé, hravé a plné energie.




Moje tvoření mě moc baví a ráda se s vámi o něj podělím a možná tím i někoho inspiruji k tvoření.
Kdyby se některá ta nevěsta dostala k tomuto článku a měla zájem o podobné svatební oznámení budu ráda když se mi ozve prostřednictvím e-mailu : bizuterie.sercova@seznam.cz nebo do zpráv na Fleru kde mě najdete pod přezdívkou :  http://www.fler.cz/pusinkova1

Všem přeji krásný den plný pohodového tvoření a čtení.







2 komentáře:

  1. Krabičková přánička jsou moc hezká..jak sovičky tak mimozemšťánci :-)..máte nějakou předlohu, podle které krabičky obkreslujete anebo improvizujete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Základ na přáníčka si udělám vždy na rýhovací desce. Pozice rýh mám zapsané v notýsku na tvoření. Co se týká dekorování to je vždy momentální nápad

      Vymazat