pondělí 16. března 2015

První vlastní sketch a použití šicího stroje

Můj první sketch

Na začátku jsem se rozhodla pátrat na Pinterestu kde je spousta možností a sketch je tam v neomezeném množství. Řekla jsem si že bude jednoduché si vybrat jeden ale to byl omyl. Proto jsem přišla na to že bude jednodušší si udělat svůj vlastní. 

Prvním krokem pro mě bylo rozhodnutí jaký rozměr bude Sketch mít. Rozhodla jsem se pro základ A6 tedy 10,5 x 14,85 cm. Další vrstva bude o rozměru 10 x 14,35 cm. Co teď? Jak mám dál upravovat a vrstvit? Šla jsem tedy znovu na Pinterest abych se nechala inspirovat. Jeden sketch mě zaujal vlaječkou a druhý stehem na šicím stroji. Rozhodla jsem se pro dvě vlaječky které v jejich horní části přejedu cik cak stehem. Stále mi tam něco scházelo a proto jsem se rozhodla do sketche přidat ještě čistý proužek na kterém bude text. Přesto že jsem byla spokojená stále to nebylo ono a tak jsem přidala kroužek. 

Tak a je tu hotový Sketch



Jaké přáníčko pomocí mého sketche ale vytvořím?

Je skvělé si sketch vytvořit nebo najít ale pak přijde rozhodnutí jaké přání bude? Udělám podle něj přání pro muže, ženu nebo miminko? Já jsem se rozhodla pro přání gratulujeme k miminku. Když jsem věděla že to bude gratulace k miminku stačilo zvolit barvu. Vybrala jsem růžovou pro holčičku, zelenou a modrou pro kluka.
Na každém přáníčku jsem se rozhodla použít barvu nitě dle zvolené základové barvy a proužek pod stehy také. U jednoho zeleného, modrého a růžového přání jsem chtěla použít razítko miminka a u druhého kolečko s knoflíčkem. U některých vlaječek jsem se rozhodla změnit i délku a velikost.

Čekají mě ale první stehy.

První stehy na papíře? Co od toho můžu čekat? Co když se mi zlomí jehla hned při prvním stehu? Co mám dělat abych šila rovně? Tyhle všechny otázky se mi honily hlavou než jsem se rozhodla udělat první pokus. První stehy a z mého srdce spadl obrovský kámen " Jehla se nezlomila ". V ten moment jsem věděla že jsem z toho zbytečně byla vyplašená. Jediné na co si člověk musí dávat pozor je aby šil rovně. Není zas tak hrozné když stehy ujedou o kousek ale nesmí to být půl centimetru rozdíl na každé straně :-D. 

Teď už ale žádné povídání a přecházíme k přehlídce :)







Všem přeji krásný den :)
Věrka



Žádné komentáře:

Okomentovat