pondělí 9. března 2015

Poslední nákupy pro rok 2015 u oblíbených prodejců

Heslo pro rok 2015

Změna je život

Pro letošek jsem se rozhodla pro nový systém co se týče nákupů a tvoření. Moje první kroky vedly na Živnostenský úřad kde jsem si zažádala o živnostenský list. 

Dalším krokem pro mě bylo rozhodnutí o posledních nákupech v tomhle roce. 
Pro tento krok jsem se musela rozhodnout co vše budu chtít zkoušet, abych věděla co moje objednávky budou obsahovat.

 První objednávka byla na Davoně se kterou mám dobré zkušenosti a s jejich zbožím jsem spokojená,


Objednala jsem si jednobarevné papíry ve všech možných barvách, dva papíry oboustranné papíry a sadu akvarelových papírů. Jako další jsem do objednávky přidala šablonu se vzorem zdi, letní sadu mini razítek a rýhovací desku na pukačky.

Další objednávka proběhla na scrap-art.cz kam šla na jisto. 


První věc co šla do košíku byl jasně Zutter a pár sad na vázání pomocí Zutteru. K objednávce jsem přidala dva oboustranné papíry, magnetickou destičku a oboustranná lepící pásku. Nesmím opomenout krásné perleťové barvy ve spreji, pastu na tvoření se šablonami a krásnou černo-bílou sadu na zdobení.

Další objednávku jsem na radu scrapařky vytvořila na Lena-art.cz.



Koupila jsem krásné jednobarevné papíry které jsou vhodné jako základ na moje tvoření kabelek.
 ( viz foto ) Do košíku jsem přiložila i pár oboustranných papírů a dvě celé sady 15 x 15 cm. Ještě  jsem přidala jedno razítko, modrý embosovací prášek, celofánové obaly, washi pásku, bílou sadu na vázání v Zutteru a krásnou šablonu ozubená kolečka. Ještě jsem neodolala krásným perličkám a kamínkům které byly v akci.


Další již ne tolik plánovaná objednávka byla na Nemravce. Tahle objednávka obsahuje materiál hlavně na Vintage projekty. K této objednávce mi bude poslední část ještě doručena. Bude to sada barevných papírů. 


Můj poslední nákup proběhl dnes v nově objeveném obchůdku 20 km od mého rodného města. Když jsem do krámku vlezla bylo mi jasné že bude těžké odolat. Velice sympatická majitelka mě naprosto okouzlila svým skvělým jednáním. V košíku mi skončilo pár sad papírů, hřebíčky a akrylové barvy. Malou sadu červeno-bílých knoflíčku, ještě pár stříbrných kamínků, malé inkoustové polštářky a jednu embosovací kapsu. 


Poslední objednávka ještě čeká na doručení a bude obsahovat spoustu a spoustu stužek.

Třeba najdete nějaký ten materiál díky ukázkám mých nákupům a uděláte si tím také radost.

Všem přeji krásný den a tvořilkám spoustu nápadů.





Žádné komentáře:

Okomentovat