sobota 28. března 2015

Ohlédnutí v čase

Moje tvořivé začátky

Jak to se mnou začalo? To už je opravdu dávno a dávno.
Dneska jsem šla na návštěvu k rodičům a ohlédla se za svou tvořivou minulostí. Zašla jsem do svého dětského pokoje a prozkoumala různé poklady. Našla jsem spoustu mnou vytvořených kousků už z prvního stupně základní školy. 
Jak už jsem psala v mém prvním článku o mě můj největší koníček byla keramika. Věnovala jsem se jí celou základní školu a opravdu mě moc bavila. 

Spolu s mamkou jsem asi v devíti letech objevila kouzlo ubrouskové techniky nebo-li decoupage.
Našla jsem ukázku šanonu z nějaké krabice od jídla. Natřená je barakrylem a poté je na ní nalepen obstřižený medvídek z ubrousku.


Co se týče tvoření měla jsem v rodičích vždy velkou oporu. K narozeninám a různým jiným oslavám jsem dostávala spoustu knížek na tvoření, ke kterým se teď ráda vracím. Pomocí jedné z knížek jsem vytvořila i tento rámeček s pandou :)


 Teď zpětně mi dochází že papír je se mnou už od nějakých 9 let. Když mi bylo tak 13 let rozhodla jsem se vytvořit si masku na karneval. V té době jsem byla obrovská milovnice modré a proto i maska je laděná do modra. Použila jsem papír, peříčka a stuhu na uvázání za hlavou.


Další tvoření kterému jsem se věnovala bylo například malování na sklo, textil a různým suchým dekoracím. S nástupem na střední jsem objevila bižuterii. Na tomhle je zajímavé že já sama jí nenosím i když jí můžu mít spoustu. Naučila jsem se tvořit náušnice, náramky, náhrdelníky a spoustu dalšího. 

Tak tohle jsou moje začátky ve světě tvoření. Možná se k nějakému tomu tvoření i vrátím někdy teď.

Zase jste se o mě něco dozvěděli a možná se zamysleli i nad svojí minulostí.

Ahojky Věrka



Žádné komentáře:

Okomentovat