neděle 15. března 2015

Můj osobní Ráj

Moje pracovna

Pro dnešek jsem se rozhodla vám také představit svůj pracovní koutek. Můj koutek mám v našem obývacím pokoji a je to pro mě ráj na zemi. Poslední úprava proběhla v Lednu kdy jsem si koupila poslední policovou skříň a v Ikei tyčky se závěsnými košíky. 

Všem kdo mají možnost vřele doporučuji tyhle tyčky s košíky které nestojí moc peněz a dají se do nich vložit i malé dózičky. Do dóziček se dají vsypat knoflíčky, malé kytičky a spousta jiných drobností. Do košíčků se dají dát i stuhy v cívkách které pak budete mít krásně po ruce. 

Vždy když se rozhodnete zařídit si svojí pracovnu pořádně si rozmyslete jaká věci používáte nejčastěji. Takové věci si vložte do vzdálenosti dosahu vaší ruky. 

Co by pro vás mělo být nejdůležitější?

Záleží na tom s čím nejraději tvoříte, jestli máte nějaké mašinky co často používáte atd...

Já jsem si přímo na pracovní plochu umístila:

Psací potřeby: fixy, pastelky, propisky, tužky atp
Pomocné nástroje: pravítka a nůžky různých velikostí a délek, pinzety, skalpel a nesmím zapomenout na štětce.
Do poliček po stranách stolu jsem umístila papíry v sadách do rozměru 20 x 20 cm a na druhou stranu jsem dala jednobarevné papíry.
Nesmím zapomenout na spodní poličku ve které mám potřeby na šití.
Uprostřed stolu před nohami mám také poličku do které jsem umístila šanony s razítky, obálky s celofánovými obaly, horkovzdušnou pistoli atd...

Další důležitou částí v pracovně jsou pro mě poličky hned vedle stolu na které dosáhnu aniž bych se zvedla ze židle. Ve spodní poličce mám krabici s raznicemi na které přesně sedí i Big Shot

Hned na další poličce mám bílé papíry na základy přání a vedle nich našel místečko Zutter spolu s vazbami. Na další poličce mám papíry velkých rozměrů povětšinou sady z Lídlu vedle kterých se krásně vejde krabička se šablonami a embosovacími kapsami. 

Do poslední poličky na kterou dosáhnu jsem dala různé krátké kousky stuh, materiál na tvoření a v poslední kytičky a peříčka různých barev, velikostí a tvarů. 

V poslední poličce se nachází různé dekorace z papíru, plastu a dalších materiálu které tak často nepoužívám. Vedle těchto dekorací mám washi pásky a stuhy které tolik nepoužívám.

Do skříňky na kraji pracovního prostoru jsem schovala mojí druhou vášeň kterou je bižuterie. Na bižuterii už díky papíru nemám tolik času a tak může být zavřená ve skříni. Ve skříňce mám ještě různé pytlíky a obaly na moje zboží. Na skříňce mám papíry o rozměrech 30 x 30 cm spolu se sadami o rozměrech A4. 

Úplně na konci mojí pracovní plochy se nachází několik krabic ve kterých jsou rozdělené hotové výrobky.

Celá moje pracovna:


Detail mojí pracovny





Každý má svoji pracovní plochu, svůj tvořivý systém nebo spíše chaos?. :-D Tohle se těžko rozhoduje každý tomu říká jinak ale nakonec je to u všech stejné. Vaše místečko na tvoření je váš osobní Ráj.

Možná jsem vás inspirovala k zařízení vlastní pracovny nebo jen pracovního koutku.

Doufám že jste si krásně početly a možná v tom viděli i svůj vlastní sen.

Všem přeji krásné dny plné radosti.






Žádné komentáře:

Okomentovat