sobota 14. března 2015

Kouzelné fixy z Kiku a akrylové barvy

Fixy z Kiku

Tak před měsícem se na facebooku ve skupině Cardmaking a scrapkooking - Česká republika začalo psát o fixách z Kiku. Jsou to skvělé fixy na vodní bázi které se daly sehnat v Kiku ale ne v každém. Několik holek z klubu je ale získalo ve větším množství a umožnilo nám si je od nich objednat. Díky bohu se sehnaly ještě i dvoje pro mě a já se těšila až budu mít balíček doma. Svoje první kroky s fixami se mi moc nedařily a tak jsem je na chvilku odložila.

Teď přišel Pátek 13 a já začala přemýšlet o tom jaký příspěvek vložím do svého blogu tento víkend. Bylo to jasné zvedla jsem oči a fixy se na mě smály. Měla jsem plán udělat si pár barevných podkladů a pak pokračovat dál. Barvičky jsem zvolila jemné ale přesto veselé, První byla světle růžová, druhá světle zelená a nakonec i světle modrá. 

Spolu s fixami jsem se rozhodla použít i nějaké akrylové barvy kterými chci malovat obrázky. Nakonec jsem se rozhodla použít akrylové barvy i na podklad přáníček.



Dalším krokem pro mě bylo zvolit si téma ve kterém budu přáníčka tvořit. Za rohem jsou Velikonoce a tak bylo jasné že přáníčka budou laděna do jara. Použít jsem se rozhodla akrylové barvy sytou růžovou, světle růžovou, světle zelenou a bílou. Barvičky jsem si dala na akrylový blok a pomocí tenkého štětečku jsem začala malovat. 

Cedulky na přáníčka jsem si vytvořila v grafickém programu, vytiskla na tiskárně a vysekla do tvaru kolečka pomocí raznice. Pod kolečka s textem jsem si vyřízla pomocí šablony kolečka v barvách spodní vrstvy papíru na přáníčku použité. Na jarní potažmo Velikonoční přáníčka se skvěle hodí zelená a žlutá ale nemusíme se bát ani sytě růžové. 

Rozhodla jsem se ještě pro jedno jemné přáníčko s použitím fix z Kiku, trošky akrylové barvy a vyřezávacích šablon motýlka. 

Na přáníčko jsem použila jemné fixy světle zelené, světle růžové a světle fialové barvy. Akrylové barvy v sytě růžové a bílé barvě kterými jsem lehce pocákala základ přání. Motýlky jsem si vyřízla z papírů podobných odstínů jako jsem použila fixy. Okraj každého motýlka jsem poškodila za pomoci skalpelu ve stylu Vintage. 

Přidávám ukázku mých velikonočních přání spolu s jedním motýlkovým. 










Přáníčka v jarním stylu mě opravdu překvapila. Vzhledem k tomu že malovat opravdu neumím moje jarní květiny mě překvapují. Jsem jimi okouzlená a opravdu si při pohledu na tyhle přáníčka představím jaro. 



Motýlkové přáníčko je jemné a vhodné jak k narozeninám tak k svátku. 

Všem přeji krásné dny plné tvořivé nálady a nápadů.





2 komentáře: