neděle 15. března 2015

Fixy z Kiku, akrylové barvy a razítka vol. 2

Fixy, akrylové barvy a ještě razítka.

Včera večer jsem se pustila do dalšího tvoření pomocí fixů, akrylových barev a ještě jsem přidala razítka. Tématická přání jsou zase v jarně-velikonočním stylu. 

Na začátku byl stejný plán jako v prvním článku jen jsem přidala pár dalších technik. Na facebooku jsem našla skvělé návody na to jak namalovat zvířátka. První zvířátko které mě hned dostalo byl zajíček a hned po něm veverka.



První přáníčko jsem tedy namalovala se zajíčkem a druhé s veverkou a každé pěkně v jarních barvách.





Co dalšího vás napadne spolu s velikonocemi a jarem jsem květy, kvítky a motýlci. Proto jsem se je rozhodla použít samostatně ale i spolu dohromady. Některé přáníčko jsem doplnila kamínkem, některé stužkou, jiné zase cedulkou či knoflíčkem. Motýlka jsem si nejprve natiskla veselými barvami a poté je ostříhala pomocí nůžtiček na nehty.













Pro inspiraci na poslední přáníčko jsem se musela vrhnout na Pinterest kde jsem šla hlavně po obrázcích zajíčka. Našla jsem skvělého králíčka který mě hned na první pohled rozesmál. Přidala jsem k němu mrkvičku a na jeho oušku leze malá beruška. Tady máte poslední přáníčko mojí včerejší tvorby. 



Všem přeji krásný den a samé šťastné momenty.
Věrka






Žádné komentáře:

Okomentovat