neděle 8. března 2015

Pasty, horké embosování a spousta dalšího .........

Dobrý den nebo ahoj, 
pro dnešek jsem se rozhodla pro článek o mém víkendovém tvoření.

K rozhodnutí o tom co budu tenhle víkend tvořit mi dopomohl i klub ve kterém jsem na Fleru:

Tématické papírové tvoření

Jako první jsem vybrala materiál který budu chtít použít na svoje projekty. Většinu materiálu jsem si objednala teď a tak mě čekalo i shlédnutí nějakých videí na youtube. 


Díky videu jsem zjistila že třeba do pasty můžu přidat i akrylové barvy a tím mi vznikne barevná pasta která se mi přesně hodí k mému projektu. 
Tekuté barvy ve spreji krásně změní vzhled obyčejného papíru a při použití pasty dodá ještě další rozměr.
Z dřívější doby jsem už měla ozkoušené na pár projektech tupování pomocí inkoustů Distress Ink a tupovacích houbiček značky Ranger. 
Také je pěkné na projektu použít i horký embosing ke kterému je potřeba mít prášky různých barev. Já osobně používám značku Papermania a jsem s nimi naprosto spokojená.

Rozhodla jsem se že udělám visačky a nějaké fotoalbum pro muže i pro ženy.

Pro muže

Fotoalbum




Na album jsem použila šablonu ozubená kolečka a  pastu smíchanou s modrou akrylovou barvou. Na okraje jsem použila Distress Ink hnědé barvy. Jako další vrstvu jsem papír nastříkala sprejem v zeleném a lehce i v modrém odstínu. K dozdobení jsem použila knoflíčky v několika odstínech a stříbrnou stužku.

Visačka




Na visačku jsem použila také šablonu ozubená kolečka a pastu bílé barvy přes kterou jsem tupovala. Použila jsem modrý a hnědý Distress Ink a celou visačku lehce postříkala zeleným sprejem.

Pro ženy

Fotoalbum


Použila jsem na něj šablonu se vzorem zdi na které jsem použila pastu smíchanou s červenou akrylovou pastou. Razítka s motýlem, lampou, zlatý embosovací prášek a kamínky zlaté barvy.

Visačka



Na visačku jsem použila šablonu s motivem zdi a pastu v bílé barvě. Razítko s motivem lampy a čirý embosovací prášek. Celou visačku jsem tupovala hnědým a růžovým Distress Ink. Jako finální zdobení jsem použila razítko motýlka, zlatou korunku a přišita knoflíčky.


Okraje druhé visačky jsem otupovala hnědým Distress Ink a razítko s motivem lampy. Na otisk razítka jsem použila zlatý Artiste inkoust a zlatý embosovací prášek.

Všem přeji krásný den a doufám že pro vás můj článek byl příjemným čtením.



1 komentář: